top of page

Coaching: Talk like 'TED'

COACHING IN STEMBEVRIJDING/SPREKEN IN HET OPENBAAR.



Onlangs hielp ik Madelon Eelderink- met haar "TED-Talk"/Presentatie voor 650 man (financieel directeuren):


Madelon: " Dieuwke heeft me enorm geholpen in de voorbereiding voor mijn praatje onlangs. Ze reikte de technieken aan waarmee ik op de juiste manier mijn ademhaling en stem kan gebruiken op het podium, waardoor ik rustiger en duidelijker mijn verhaal over kan brengen. Ook heeft ze meegedacht over de volgorde en essentie van mijn verhaal. Maar misschien nog wel het belangrijkst: ze wist het beste in mij naar boven te halen waardoor ik er met zelfvertrouwen en veel plezier heb gestaan! "


Zie hier het resultaat: https://bit.ly/3aOAmsl

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

© 2014 - 2021 by DIEUWKE DE MOOIJ PRODUCTIONS. All rights reserved.

bottom of page